hola@instint.net
Telèfon: +34 93 803 3499
Igualada (Barcelona)
Twitter d'instint.net Linked'in d'instint.net Google Plus d'instint.net Instagram d'instint.net

Estratègies per vendre

Existeix infinitat d'informació a Internet per posicionar, vendre i captar clients. Però responen els teus dubtes? Saps que a Internet tens oportunitats

 

#segueixelteuinstint


Tendències en marketing digital per aquest 2018

Conèixer les tendències en marketing digital per aquest 2018 és essencial per plantejar una estratègia de marketing d’èxit pel teu ecommerce o marca. El que hauràs de tenir clar primer de tot són els objectius que pretens assolir: augmentar les vendes de l’ecommerce, guanyar notorietat, tenir una bona reputació online…

Et presentem les tendències en marketing digital que cal que tinguis en compte aquest any a  l’hora de crear una bona estratègia digital per la teva marca.

Lany del contingut de qualitat

El contingut de qualitat guanyarà relleu aquest 2018. Cal que plantegis una bona estratègia de contingut que generi interès i tingui en compte els diferents canals digitals. No parlis només de tu mateix i el teu ecommerce, sinó també ofereix contingut que aconsegueixi bidireccionalitat, generi converses, fidelitzi i condueixi a l’acció.

Partim de la base que l’usuari ja està acostumat a la navegació i a rebre constants imputs que li permeten contrastar la informació directa o indirectament, per tant és bàsic que el contingut no només contingui les keywords que estàvem acostumats als primers paràgrafs, sinó que realment sigui valuós i sincer. El SEO també tindrà molt en compte aquest aspecte, i triomfaran els enllaços que aportin valor i reputació.

Un dels continguts en creixement des del passat 2017 són els vídeos. El contingut audiovisual es troba en creixement per aportar un component emocional i atractiu. A més, si aconsegueixes que siguin creats per influencers, més creïbles seran i més potent serà el teu missatge!

 

Social media: interacció i reputació

El treball de les xarxes socials també serà tendència aquest 2018, amb l’objectiu de convèncer al target i fidelitzar el client amb contingut del seu interès. El social media guanyarà pes en la presa de decisions de l’usuari i amb l’atenció al client a través de chatbots.

L’atenció al client serà un element en creixement imprescindible per a la fidelització, gràcies al tracte personalitzat que permet. Els chatbots o la missatgeria són el punt de contacte online que tens amb els usuaris, que podran resoldre qualsevol dubte instantàniament.

El contingut efímer guanyarà relleu a l’estàtic que ja estem acostumats. És el cas d’Instagram Stories o Facebook Stories, que seguiran generant expectació a través de contingut divers i atractiu.

Pel que fa Facebook, continuarà premiant el contingut pagat. Per triomfar a la xarxa no només serà important generar bon contingut, sinó destacar dins ell, de manera que l’abast pagat es consolidarà aquest 2018. Per ser el rei de la xarxa social és imprescindible una bona estratègia publicitària que alhora vinculi la promoció amb Instagram. Recorda: per convertir cal invertir!

Per ser el rei de #Facebook és imprescindible una bona estratègia publicitària Click To Tweet

 

Un repte: lomnicanalitat

Al llarg d’aquests últims anys hem evolucionat cap al fenomen de l’omnicanalitat, que aquest 2018 prendrà gran importància. El teu client és qui decideix on, quan i com compra, de manera que davant la multitud de canals existents, hem de ser presents en qualsevol del seu procés de compra.

Captar les necessitats del client en qualsevol punt del procés de compra i oferir-li solucions immediates t’aportarà un component de diferenciació davant la competència. En aquest sentit, el remarketing es convertirà en un essencial ja que permetrà seguir al client i transmetre-li missatges concrets i personalitzats.

Aquest 2018, ja no n’hi ha prou amb una bona campanya d’email marketing per a atraure, sinó que hauràs de retenir, convertir i fidelitzar clients a través d’estratègies d’email transaccional. Aquesta personalització de missatges intel·ligent a través de l’automatització del marketing l’aconseguirem amb un gran treball del Big Data.

#omnichannel: El teu client és qui decideix on, quan i com compra i nosaltres hi hem de ser sempre. Click To Tweet

★ Calendari ecommerce 2018

Perquè puguis crear la teva estratègia de marketing i crear unes campanyes potents, contextualitzades i originals, et regalem el calendari ecommerce 2018. Recorda que cal que l’adaptis en funció dels teus objectius i del teu sector. Descarrega el calendari aquí.

Descarrega't el calendari #ecommerce 2018 que hem fet per tu! Click To Tweet

A Instint ens encanta ajudar-te a que el teu target es converteixi en el teu client, i que a més t’hi puguis fer amic. Contacta amb nosaltres per crear l’estratègia de marketing que et permeti atraure, convertir i retenir clients.