hola@instint.net
Telèfon: +34 93 803 1437
Igualada (Barcelona)
Twitter d'instint.net Linked'in d'instint.net Google Plus d'instint.net Instagram d'instint.net

Estratègies per vendre

Existeix infinitat d'informació a Internet per posicionar, vendre i captar clients. Però responen els teus dubtes? Saps que a Internet tens oportunitats


#segueixelteuinstint


SEO a través del disseny i la usabilitat

10 març 2017,   By ,   Etiquetes: , , , , , , ,

Generalment quan es parla de posicionament orgànic (SEO) el primer en el que es pensa és en les paraules clau, continguts, etiquetes,…, i en el que menys es pensa és que un bon disseny ben optimitzat i sobretot amb un bon treball d’usabilitat és igual de clau per ser “el preferit de la classe” de Google.

Un bon treball d'usabilitat i de disseny web poden ajudar-te a ser el preferit de Google #SEO… Click To Tweet

És aquí on entra l’equip de disseny especialitzat en disseny digital:

1- Una imatge val més que mil paraules: cert, però no a qualsevol preu. Cert és que cada vegada el públic (ens hi incloem nosaltres també) llegeix menys, i les lectures es transformen a “lectures en diagonal”. Està estudiat que el cervell respon abans a l’estímul d’una imatge i que la recordarà durant més temps. Aquestes imatges han d’estar optimitzades de manera que es permeti una càrrega suficientment ràpida per evitar ser penalitzats. Pàgina ràpida usuari feliç…

2- Passin i vegin: hem d’aconseguir que els visitants entrin i es quedin. Com? Donant-los accés a més informació mitjançant botons, crides a l’acció, enllaços… però d’una manera sutil, sense que es sentin “atacats”. Una molt bona manera també que es quedin a la nostra pàgina, i més veient les previsions d’aquest 2017, és utilitzant vídeos curts (preneu-ne nota!)

3- Comencem la casa per la teulada?: NOOOO, mai!!! El primer que s’ha de fer és un bon esquema i mapa de continguts. Agafem llapis i paper, la llista del que vulguem dir, objectius i a dibuixar. És important tenir també un esquema del flux que volem que segueixi el visitant, d’aquesta manera després, a través de les eines d’analítica, podem corregir sabent realment els circuits que fan els usuaris. Saber on volem que acabin anant els nostres usuaris i com fer-los-hi anar és la clau. Volem aconseguir contactes? Vendes? Descàrregues?

Saber on volem que acabin anant els nostres usuaris i com fer-los-hi anar és la clau.… Click To Tweet

I tot això perquè??

– Emprant imatges aconseguirem alleugerir la pàgina a nivell visual, i per tant no desgastem l’usuari que seguirà tenint ganes de llegir i tenir més informació dels nostres serveis/productes. Optimitzant les imatges fem que el temps de càrrega sigui adequat i li donem una alegria a Google.

– A més estona dins la pàgina i més navegació interna més rellevància de la nostra pàgina pels cercadors.

– Objectius vs resultats. El SEO és important però aconseguir els nostres objectius encara més 😉

En definitiva, el posicionament web depèn de molts factors. Els que et facin diferents dels altres marcran la diferència.

 

Roger Soler
Director creatiu d’instint.net
@rogersolerbou