hola@instint.net
Telèfon: +34 93 803 1437
Igualada (Barcelona)
Twitter d'instint.net Linked'in d'instint.net Google Plus d'instint.net Instagram d'instint.net

Estratègies per vendre

Existeix infinitat d'informació a Internet per posicionar, vendre i captar clients. Però responen els teus dubtes? Saps que a Internet tens oportunitats


#segueixelteuinstint


Què passaria si portes la teva imatge al món digital?

06 maig 2016,   By ,   Etiquetes: , ,

Fa una mica més de 10 anys que les empreses estan en un món canviant i moltes encara no ho accepten o entenen, i, sense saber-ho, una de les víctimes de la transformació digital és la seva imatge.

Des de que Gerard Piqué va retransmetre en viu el viatge de tornada del Barça des del seu avió després d’un partit, tots estem pendents d’aquest nou terme sortit de les entranyes d’internet que és Periscope.

Però gairebé sense adonar-nos Periscope i els seus vídeos han donat un cop de timó als més de 120 anys de vídeo que estàvem acostumats, i ens deixa clar que del fet digital ja no ens en podem escapar. I no és que siguem més conscients ara d’aquests fet, sinó que coses que abans eren una gran innovació i duraven diverses dècades abans de passar de moda, avui són passatgeres o fins i tot invisibles si no les podem visionar des dels nostres smartphones. Enmig d’aquesta voràgine hi ha una realitat que sí que és constant:

Les empreses, cada vegada més s’han de veure cara a cara amb els seus consumidors, aquests implacables clients que a cop de clic decideixen si has cridat la seva atenció o no. I és just en aquest moment en què la víctima de la digitalització es fa present: LA IMATGE DE LA TEVA MARCA. Aquest nom empresarial o logotip que tens imprès durant anys en papers de carta i a la paret del teu negoci, ara ha d’estar reduït, vectoritzat i digitalitzat per “entrar” en el reduït espai de les webs responsive o els perfils de les xarxes socials.

Les empreses, cada vegada més s'han de veure cara a cara amb els seus consumidors Click To Tweet

Si mirem les estadístiques, diuen que l’ús d’imatges de colors incrementen en un 80% la predisposició a llegir una informació o que una informació acompanyada per una imatge fa que el 65% de les persones recordin aquesta informació fins a 3 dies, per què segueixes tenint una pàgina web carregada de text i sense imatges de qualitat que transmetin tot allò que dius amb paraules? Si la imatge és la clau, per què encara no has renovat el teu logotip? Grans marques com Repsol, Renault, Apple o Coca Cola ja ho han fet…

Aquesta és la primera i més desaprofitada oportunitat de les empreses d’actualitzar-se: LA SEVA IMATGE i EL SEU LOGOTIP. I s’acaba el temps perquè cada dia noves empreses apareixen en el món off i online més professionalitzades, més estructurades i amb millors imatges.

Adapta’t! via @rogersolerbou

I si vols més idees per adaptar la teva imatge al món digital

i treure-li tot el potencial en favor del teu negoci, ja ho saps >  #segueixelteuinstint


Leave a Reply