hola@instint.net
Telèfon: +34 93 803 1437
Igualada (Barcelona)
Twitter d'instint.net Linked'in d'instint.net Google Plus d'instint.net Instagram d'instint.net

Estratègies per vendre

Existeix infinitat d'informació a Internet per posicionar, vendre i captar clients. Però responen els teus dubtes? Saps que a Internet tens oportunitats


#segueixelteuinstint


Promoció de la teva marca a les xarxes socials

Una guia sobre publicitat a les xarxes socials que no et deixarà indiferent:

Segons l’informe de l’IAB SPAIN en l’anàlisi sobre l’ús i el compromís dels usuaris en relació a les xarxes socials, un 81% dels internautes de 16 a 55 anys usen les xarxes socials, xifra que representa més de 15 milions d’usuaris al nostre país. A més, l’estudi explica que les marques que tenen perfil a les xarxes socials inspiren més confiança a un 31% dels usuaris.
Amb aquest panorama no és sorprenent que la previsió pel 2017 és que tindrem un increment del 46% d’inversió en xarxes socials, tenint en compte que el 65% d’enquestats declara que aquestes, les xarxes socials,  van influir en la seva decisió de compra o visita a una oferta a prop de la seva localització.

Amb aquest panorama, des d’INSTINT us volem fer algunes recomanacions que poden ser útils per la vostra planificació financera ♜ en relació a les promocions en xarxes socials.

Et promociones a les xarxes socials? Et deixem algunes reflexions perquè tinguis èxit Click To Tweet

El més important i més bàsic és que cadascuna de les plataformes digitals estan estructurades per crear un compte de pagament que, a més, ofereix una facturació a nom de l’empresa per comptabilitzar-lo com una despesa més.

Dit això, passem a analitzar alguns punts importants abans de decidir el mitjà social en el que la teva marca es pot promocionar.

Les xarxes socials -totes- han evolucionat per convertir-se en “promotors de marca”.

A partir d’aquest any 2017 és bàsic tenir en compte un pressupost específic per a aquest mitjà. No és suficient tenir un perfil digital, sinó impulsar-lo amb petites promocions de tant en tant per complir amb els objectius de la marca. Recorda que les plataformes socials són  GRANS EMPRESES, i que estan dissenyades per donar-te visibilitat si inverteixes en elles.

És un procés que pots realitzar de forma “molt simple”, però l’experiència i el coneixement de cadascuna d’elles sempre t’estalviarà diners i mals resultats i millorarà la relació inversió/retorn.

Intenta que la teva marca, tant se val quina sigui i en el sector on es trobi, tingui un AMBAIXADOR de mara. Necessites promotors de la mateixa. Això dinamitza la seva presència a les xarxes.

Invertir en #xarxessocials és simple, però l'experiència t'estalvia temps i mals de cap. Click To Tweet

↪ Impulsa la participació. Un senzill “COMPRA’M” o “CONEIX-NOS” i fins i tot “SÓC AQUÍ” no serveixen per a res en el món digital que ha crescut tant i s’ha tornat tan intel·ligent que ara les plataformes entenen força bé els anuncis i actualitzacions  que promouen la participació, i que generen l’interès i l’actuació dels usuaris.

EN QUINA XARXA HE D’INVERTIR?

Aquí hi ha el veritable secret, i el primer pas per assegurar-te resultats de la teva inversió. No donis per suposat, analitza. La majoria dels nostres clients CREUEN que els cal invertir en una xarxa perquè la veuen més adequada. El primer que fem a INSTINT és analitzar la marca, revisar i reprogramar els perfils digitals i realitzar diverses proves (testing) amb diferents tipus de publicacions (imatges, horaris, paraules i enllaços) abans de donar una resposta.

És cert que FACEBOOK és encara la reina de les plataformes perquè és la més antiga i la que la gent pensa que coneix millor. Però depèn molt de la marca, l’objectiu i sobretot de que el seu públic objectiu hi sigui majoritàriament. Moltes vegades oblidem que n’existeixen d’altres com PINTEREST, GOOGLE ADS o LINKEDIN que sorprenen amb els resultats que hi pots obtenir. A més, la teva presència en xarxes socials també impulsa la visualització i el posicionament de la teva marca en els cercadors .

És important que les primeres inversions et serveixin per aprendre dels teus possibles clients i usuaris. Les primeres promocions t’han de servir per saber qui són, què els agrada, en quin moment es connecten, si són majoritàriament homes o dones, etc. D’aquesta manera serem més precisos en el moment de crear una promoció molt més elevada.

QUÈ CAL QUE BUSQUI QUAN CONTRACTO PUBLICITAT A LES XARXES SOCIALS?

El més important i que més ens sorprèn encara és trobar publicitat de marques -sobretot les més petites- sense CRIDES A L’ACCIÓ. Per exemple: VISITA LA PÀGINA| PARTICIPA | DEIXANT LES TEVES DADES EN AQUESTA OFERTA | INSCRIU-TE o, directament COMPRA. Després entén que els usuaris no pensen com ho fas tu i sobretot que comencen a estar envaïts d’ofertes sense massa sentit.

TINGUES CLAR L’OBJECTIU LA TEVA PROMOCIÓ I QUÈ VOLS QUE ELS TEUS CLIENTS FACIN AMB ELLA. Així et serà més fàcil crear-la i saber quin tipus d’enllaç has de tenir.

Tingues present que les plataformes socials et cobren per diverses accions i que si “ets interessant” per als usuaris et mostren més, millorant el preu que pagues per clic i disminuint el cost per acció digital (pots pagar per likes, visites a una web o bé per clics d’enllaç).

INTENTA SEMPRE PORTAR ELS TEUS CLIENTS A LA TEVA WEB O BÉ QUEDAR-TE AMB LES SEVES DADES.

Cada vegada més pots generar promocions interactives impressionants amb les teves inversions sempre que tinguis clar què cerques amb la teva inversió publicitària.

✓ No facis perdre el temps als teus possibles clients. En un o dos clics fes que arribin al seu objectiu.

✓ Aplica sempre a les teves inversions en publicitat:

Usabilitat: Si anuncies calçat, per exemple, que al clicar a la promoció es trobi un número de telèfon, la situació o l’horari.

Una obvietat : Que quedi molt clar: no deixis “missatges subliminals”. És absurd.

Claredat: Que la imatge sigui de bona qualitat.

Emoció: Que el contingut provoqui una reacció o que motivi a voler-ne més.

✎ I un consell final:

No inverteixis quantitats elevades en les primeres promocions, i, en la mesura del possible, deixa’t assessorar. Si aprens com funcionen els gestors de publicitat podràs millorar la forma d’emetre els missatges de les teves promocions.

 

I si vols més idees per crear la teva estratègia de

màrqueting clica aquí estrategiadigital.cat

I ja ho saps ♖   #segueixelteuinstint


  1. Rumor escrigué:
    El comentari està esperant moderació.

    lots of yummies you are making there lady! that little quilt for the wee one will be gobbled up for sure. party idhea….sm 9 you say?? what kinds of things does she like?

Leave a Reply