hola@instint.net
Telèfon: +34 93 803 1437
Igualada (Barcelona)
Twitter d'instint.net Linked'in d'instint.net Google Plus d'instint.net Instagram d'instint.net

Estratègies per vendre

Existeix infinitat d'informació a Internet per posicionar, vendre i captar clients. Però responen els teus dubtes? Saps que a Internet tens oportunitats


#segueixelteuinstint


L’adaptació digital del teu logotip és el gran problema

14 novembre 2016,   By ,   Etiquetes: , , ,

Ets empresari o estàs en el sector del comerç?

Aquest article t’ajudarà a entendre perquè és important evolucionar amb la teva imatge empresarial. Inclou conceptes i bases per a la contractació de desenvolupament de logotips.

Visió des del món digital by M. Rosa del Rio Torrents, UI Developer & UX Designer Instint

♙ Fa molts anys que treballo en el món digital. Mai m’hauria imaginat veure com un simple disseny podria canviar tant en el temps. 

Tinc la percepció que moltes vegades en la darrera cosa que pensa l’empresari o qualsevol start-up a l’hora d’obrir el seu negoci és en la creació de la seva imatge corporativa. Segons la wikipèdia i en termes propis d’un màrqueting digital, “una imatge corporativa es dissenya per ser atractiva al públic, de manera que la companyia pugui provocar un interès entre els consumidors, generi riquesa de marca i faciliti així les vendes del producte.” Totes les empreses disposen d’una identitat gràfica i el logo és l’identificador bàsic de la marca. Està format per una combinació d’un isotip (símbol gràfic o imatge) i un logotip (part escrita) i segons el context hi pot haver un tercer element, un lema. El seu disseny ja fa uns anys que no només és visible en el món offline (targetes de visita, cartes, revistes, premsa, … ) que en aquest món tecnològic en què vivim parlem de logos que han de funcionar de manera online, a través de pàgines web, butlletins digitals i xarxes socials.

És habitual sentir que l’empresa no disposa del material gràfic original o que els hi ha fet un familiar o amic… Potser perquè es té la creença que un bon logo  costarà molts diners, però cal canviar aquest mite i conscienciar a l’empresari que una bona imatge i la seva digitalització, creada per un bon professional, és la clau per donar un valor afegit al seu negoci.

Com va dir Paul Rand, dissenyador del logotip d’IBM “El dissenyador crea la marca, però l’empresa la fa” ♘ . Aleshores encara penses que la teva imatge la pot fer un “conegut” perquè te la farà bé de preu? Aquesta és la pitjor decissió que pots prendre ara mateix.

@rosadrt i @Nanaidees expliquen per què has de evolucionar amb el teu logotip si vols existir a… Click To Tweet

Així hem evolucionat ☟ nosaltres en 4 anys

15044896_10211691681678046_1138815837_o

 

Visió des del món imprès  by Nana Gorgojo, Graphic Designer Instint 

♘ Vinc del paper. Sempre he dissenyat en paper. Sóc la primera que he hagut de reciclar-me i pensar no només en la viabilitat d’una marca en suport paper sinó també en suports digitals.

Estem acostumats a veure i digerir el disseny d’una marca imprès (en una targeta, en un rètol, en un díptic) però ara el concepte ha canviat. La lògica de la marca ha de funcionar en un nou món: l’online; ja sigui a la teva web, en el perfil de les teves xarxes socials, en un butlletí electrònic, etc.

El món digital està regit per una normativa, gràfica i legal, que s’ha de tenir en compte ja que la visibilitat del que comparteixes, ara, traspassa fronteres. Nous formats gràfics, nous conceptes de marketing, noves estratègies de publicitat. Tot el que dius de la teva marca ha d’estar emparat en una proposta gràfica capaç de conviure en paper i en digital. Cal que comencis a pensar en la transformació digital de la teva marca, en adaptar-la als nous temps i als dispositius digitals mòbils.

S’hauran de tenir en compte moltíssims paràmetres, fins ara desconeguts, per a que una marca funcioni. La marca ha d’encaixar. Encaixar en distribució, maquetació, en mides, en colors i en textures per tal de tenir una bona lectura digital. Cal que la teva imatge sigui VIABLE.

Si ja ets al món digital o si tens previst fer el salt, abans, analitza la teva marca, repensa-la, redissenya-la i adapta-la. La primera impressió és la que compta i marcarà el futur de la marca.

 

I si vols més idees per crear la teva imatge digital

i treure-li tot el potencial en favor del teu negoci, ja ho saps  ♖   #segueixelteuinstint

 


Leave a Reply