hola@instint.net
Telèfon: +34 93 803 3499
Igualada (Barcelona)
Twitter d'instint.net Linked'in d'instint.net Google Plus d'instint.net Instagram d'instint.net

Estratègies per vendre

Existeix infinitat d'informació a Internet per posicionar, vendre i captar clients. Però responen els teus dubtes? Saps que a Internet tens oportunitats

 

#segueixelteuinstint


7 tendències de marketing digital que marcaran aquest 2019

L’olor de Nadal ens alerta que estem a la recta final del 2018, i que quan menys ens ho esperem estarem comptant els últims segons de l’any. És moment de fer un balanç i aprofitar l’oportunitat per marcar-nos nous objectius, tenint en compte el que ens espera aquesta nova etapa: un any on la tecnologia i l’automatització s’imposa a les estratègies de màrqueting digital.

Si vols triomfar aquest 2019, planta cara a la transformació digital del màrqueting!

L’any 2019 serà l’any de les 3V, de l’anglès “video, voice, virtual reality”, i de les tendències marcades per la tecnologia i l’automatització.

Content & Content màrqueting

Quantes vegades has escoltat que el contingut ha de ser de qualitat? Doncs no només ha de ser interessant i rellevant, sinó que és important que també estigui contextualitzat. Aquest any prenen protagonisme els gestors de relació amb el client per a segmentar i personalitzar, i així poder oferir contingut de qualitat, en el moment i en els canals adequats.

Conèixer la recurrència de compra del client, què compra i quin tipus de producte li interessa ens permetrà crear recomanacions i contingut adaptat a les seves preferències i necessitats.

Deixa de malgastar contingut! Ofereix qualitat, en el moment i el canal adequats. Click To Tweet

Chatbots & APP’s de missatgeria

Els chatbots arriben en ple desenvolupament de la intel·ligència artificial per quedar-se. És el moment de potenciar la relació amb el teu client i la teva marca amb la utilització de programari de robots per generar converses amb els teus seguidors, simulant que és una persona a l’atenció de l’usuari.

L’automatització de les converses repetitives o burocràtiques, on guiar l’usuari a respostes que pot trobar a la pàgina de FAQS, per exemple, permetrà millorar el servei i alhora filtrar les consultes dels clients.

Els chatbots, basats en la intel·ligència artificial, són la revolució de l’atenció al client.

Social & Mobile Commerce

El 92% dels usuaris es connecta a Internet per mòbil a Espanya (segons un estudi d’EGM). El creixement exponencial de l’ús d’internet al mòbil porta a la tendència del m-commerce, lligada a la tendència del social shopping. Aquest fenomen exigeix que les botigues ecommerce siguin full responsive, amb botons transaccionals per facilitar la compra al mòbil a través de qualsevol lloc.

El 92% dels usuaris es connecta a Internet per mòbil. La teva pàgina web està preparada? Click To Tweet

Realitat virtual i augmentada

Arribats a l’era de la digitalització, era d’esperar que una de les tendències d’aquest 2019 sigui la simulació de la realitat a través d’ambients digitals. Actualment ja serveix com a reforç de compra, interacció amb l’usuari, atracció de clients, etc. però aquest nou any caldrà potenciar-la.

La clau és utilitzar aquestes eines digitals com a aspecte diferenciador de la marca i influir en el procés de compra del consumidor.

Impacta, sorprèn i diferencia’t amb les noves possibilitats que permet la digitalització.

Cerques per veu & intel·ligència artificial

Amb l’objectiu de facilitar el dia a dia, les cerques per veu han anat guanyant terreny al present i amb més força ho faran al futur. El futur del SEO ha arribat, ja que és essencial posicionar la marca també per a aquest tipus de cerques.

Alexa, Google Home, Apple Home Pod, … són alguns dels exemples de tecnologia de cerques per veu fetes realitat, que el marketing digital d’aquest 2019 ha de tenir en compte.

Vídeo màrqueting

El 80% del trànsit d’Internet serà vídeo aquest 2019. Els consumidors consideren que el vídeo és dels continguts que més els convenç en la presa de decisions de compra, fet que obliga a les empreses a evolucionar formats per millorar el posicionament.

El vídeo és dels continguts que generen més interaccions, i més la tendència actual dels vídeos en directe que permeten plataformes socials com Facebook i Instagram.

És el moment d'integrar el #VídeoMarketing a la teva estratègia de #MarketingDigital. Click To Tweet

Fast content

La tendència clau per aquest 2019 és el fast content: contingut fet per ser consumit instantàniament. El món digital i Internet han portat a que l’usuari utilitzi varis canals a la vegada, de manera que la combinació entre sintetitzar continguts i la creativitat serà la clau per a captar l’atenció dels usuaris.

Ja saps, a més de pensar en contingut útil i que aporti valor, és important que sigui interactiu per a captivar l’audiència.

El contingut s’ha d’adaptar a la tendència dels micro-moments: dosis per a ser consumides ràpid, voraç i instantàniament.

Aquest 2019, actua per a obtenir resultats. Contacta amb Instint per redissenyar l’estratègia de màrqueting digital de la teva marca i atraure i captivar els teus clients.